Sleva

Lodní motor Mercury F10 MLH EFI VIKING

Katalogové číslo: ME-F10-MLH-EFI-VIKING Kategorie:

78 000,00  71 000,00 

Dostupné na objednávku.

Lodní motor Mercury F10 MLH EFI VIKING (dlouhá noha-ruční řízení)


Kultivovaný chod, maximální akcelerace, nízká hmotnost, přepracovaný design a multifunkčí rukojeť jsou atributy, které dělají z produktové řady F 10 / F 15 / F 20 hit po celé Evropě.



Motor Mercury F10 EFI Viging splňuje legislativu pro použití na přehradách a vodních tocích v ČR, kde je plavba omezena limitem 10kW ( Lipno, Nové Mlýny,Hracholusky, Máchovo jezero atd) a je momentálně nejsilnějším možným řešením. 


Hlavní vlastnosti motoru :

  • Bezbateriové vstřikování paliva
  • Palivový filtr s oddělovačem vody
  • Nálepka v motorovém prostoru s údaji o údržbě na motoru
  • Nový design a plně nastavitelná páka ovládání motoru (modely s ručním řízením)
  • 14-pin připojení dálkového ovládání (modely s dálkovým řízením)
  • Snadná výměna předchozího modelu na nový
  • Vypouštění a napouštění převodového oleje při libovolném sklonu motoru

Výkon motoru lze jednoduše navýšit na 15 Hp nebo 20 HP.



Základní výbava Mercury F 10-15-20 HP s ručním řízením obsahuje:

  • Hliníkový propeller – základní stoupání dle výrobce
  • Externí nádrž 12L s hadicí
  • Výtrhová pojistka
  • Základní sada nářadí

MOTOR DODÁVÁNE S KOMPLETNÍMI OLEJOVÝMI NÁPLNĚMI


Motory MERCURY F10 EFI – F15 EFI – F20 EFI jsou ve variantách ručního řízení osazeny novým typem řídící páky.

Zmenšený bratříček Mercury BIG TILLER je nejzajímější novinkou této řady. Perfektní ergonomie a funkčnost zahrnuje několik vychytávek, které v této kategorii nebyly do této doby dostupné. Páka je v ose motoru a oproti klasickému bočnímu umístění se dá upavit pro řízení levou i pravou rukou pomocí horizontálního posunu o 18° v krocích po 6°na levou i pravou stranu. Ve vertikálním směru je svislý rozsah -5°až +10° s aretací pomocí aretačního šroubu. Při zvedlé rukojeti v nejvyšší poloze je automaticky aretována, čímž slouží jako velice pohodlná a účinná páka pro vyklápění motoru.



SPECIFIKACE:

HP / kW

10/7,4

Typ motoru

INLINE 2

Obsah (CID / CC)

20,3/333

Plná škrticí klapka RPM

5700 – 6200

Indukční systém paliva

2 ventily na válec, jedna horní vačka (SOHC)

Alternátor / watt

NE

Doporučené palivo

Kompatibilní s 87 oktanem (až do 10% ethanolu)

Doporučený olej

Quicksilver Syntetický 25W-40

Quicksilver 10W-30

Varovný systém obsluhy ochrany motoru

Nízký tlak oleje

Over-rev

Přehřát

Porucha senzoru

Start

Manuál

Řízení

Ruční

Délka nohy

20 „/ 508 mm

Převodový poměr

2,15: 1

Suchá hmotnost * K dispozici nejlehčí model

99 liber / 45 kg

Hodnocení hvězdičkami CARB

3

Vrtání a zdvih

2,40 x 2,24 „/ 61 x 57 mm

Zapalování

CDI w / electronic

Palivový systém

Elektronické vstřikování paliva (EFI)

Chladící systém

Vodou chlazené termostatem

Řadicí páka

FNR (vpřed-neutrál-vzad)

Převodovka

Standard

Trim

Manuál

Trim pozice

6

Výfukový systém

Prostřednictvím vrtule

Mělká voda-plavba

Ano

Mělká voda-plavba (stupně)

6

Externí palivová nádrž (možnost)

Ano

Externí palivová nádrž standard (gal / L)

3.2/12

Barva

Phantom Black


Pro dodržení záručních podmínek Mercury musí být motor před předáním nastartován a zkontrolován autorizovaným prodejcem-servisem.


Jako autorizovaný prodejce – servis pro lodní motory MERCURY
Provádíme „Předprodejní inspekční prohlídku – Predelivery Inspection“
Motor je nastartován a zkontrolován
Motor je zaevidován do databáze Mercury
Bez těchto procedur není motor krytý řádnou zárukou Mercury


 

Fotogalerie:

f320be3d31e3f0214b94cfe58f929527_1.jpg
17e28ab8b9d548996d6bd386f9ae2b52.jpg
zoompic-html-img-tiller-rm2-strbd-png-1000x750-q85-autocrop-replace-alpha-23fff-size-canvas-subsampling-2-upscale.jpg
zoompic-html-img-20hp-yaw-0-18-png-1000x750-q85-autocrop-replace-alpha-23fff-size-canvas-subsampling-2-upscale.jpg
1154e6cd368eee790fd5aa48d8e1292d_1.jpg
17e28ab8b9d548996d6bd386f9ae2b52_1.jpg

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Pouze přihlášení uživatelé, kteří zakoupili tento produkt, mohou přidat hodnocení.