Lodní motor Mercury F10 MLH EFI VIKING (dlouhá noha-ruční řízení)
Kultivovaný chod, maximální akcelerace, nízká hmotnost, přepracovaný design a multifunkčí rukojeť jsou atributy, které dělají z produktové řady F 10 / F 15 / F 20 hit po celé Evropě.
Motor Mercury F10 EFI Viging splňuje legislativu pro použití na přehradách a vodních tocích v ČR, kde je plavba omezena limitem 10kW ( Lipno, Nové Mlýny,Hracholusky, Máchovo jezero atd) a je momentálně nejsilnějším možným řešením.
Hlavní vlastnosti motoru :
- Bezbateriové vstřikování paliva
- Palivový filtr s oddělovačem vody
- Nálepka v motorovém prostoru s údaji o údržbě na motoru
- Nový design a plně nastavitelná páka ovládání motoru (modely s ručním řízením)
- 14-pin připojení dálkového ovládání (modely s dálkovým řízením)
- Snadná výměna předchozího modelu na nový
- Vypouštění a napouštění převodového oleje při libovolném sklonu motoru
Výkon motoru lze jednoduše navýšit na 15 Hp nebo 20 HP.
Základní výbava Mercury F 10-15-20 HP s ručním řízením obsahuje:
- Hliníkový propeller – základní stoupání dle výrobce
- Externí nádrž 12L s hadicí
- Výtrhová pojistka
- Základní sada nářadí
MOTOR DODÁVÁNE S KOMPLETNÍMI OLEJOVÝMI NÁPLNĚMI
Motory MERCURY F10 EFI – F15 EFI – F20 EFI jsou ve variantách ručního řízení osazeny novým typem řídící páky.
Zmenšený bratříček Mercury BIG TILLER je nejzajímější novinkou této řady. Perfektní ergonomie a funkčnost zahrnuje několik vychytávek, které v této kategorii nebyly do této doby dostupné. Páka je v ose motoru a oproti klasickému bočnímu umístění se dá upavit pro řízení levou i pravou rukou pomocí horizontálního posunu o 18° v krocích po 6°na levou i pravou stranu. Ve vertikálním směru je svislý rozsah -5°až +10° s aretací pomocí aretačního šroubu. Při zvedlé rukojeti v nejvyšší poloze je automaticky aretována, čímž slouží jako velice pohodlná a účinná páka pro vyklápění motoru.
SPECIFIKACE:
HP / kW |
10/7,4 |
Typ motoru |
INLINE 2 |
Obsah (CID / CC) |
20,3/333 |
Plná škrticí klapka RPM |
5700 – 6200 |
Indukční systém paliva |
2 ventily na válec, jedna horní vačka (SOHC) |
Alternátor / watt |
NE |
Doporučené palivo |
Kompatibilní s 87 oktanem (až do 10% ethanolu) |
Doporučený olej |
Quicksilver Syntetický 25W-40 Quicksilver 10W-30 |
Varovný systém obsluhy ochrany motoru |
Nízký tlak oleje Over-rev Přehřát Porucha senzoru |
Start |
Manuál |
Řízení |
Ruční |
Délka nohy |
20 „/ 508 mm |
Převodový poměr |
2,15: 1 |
Suchá hmotnost * K dispozici nejlehčí model |
99 liber / 45 kg |
Hodnocení hvězdičkami CARB |
3 |
Vrtání a zdvih |
2,40 x 2,24 „/ 61 x 57 mm |
Zapalování |
CDI w / electronic |
Palivový systém |
Elektronické vstřikování paliva (EFI) |
Chladící systém |
Vodou chlazené termostatem |
Řadicí páka |
FNR (vpřed-neutrál-vzad) |
Převodovka |
Standard |
Trim |
Manuál |
Trim pozice |
6 |
Výfukový systém |
Prostřednictvím vrtule |
Mělká voda-plavba |
Ano |
Mělká voda-plavba (stupně) |
6 |
Externí palivová nádrž (možnost) |
Ano |
Externí palivová nádrž standard (gal / L) |
3.2/12 |
Barva |
Phantom Black |
Pro dodržení záručních podmínek Mercury musí být motor před předáním nastartován a zkontrolován autorizovaným prodejcem-servisem.
Jako autorizovaný prodejce – servis pro lodní motory MERCURY
Provádíme „Předprodejní inspekční prohlídku – Predelivery Inspection“
Motor je nastartován a zkontrolován
Motor je zaevidován do databáze Mercury
Bez těchto procedur není motor krytý řádnou zárukou Mercury
Fotogalerie:
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.